facebook

PROPOZICE ZÁVODU

Adidas 24 hodin na Lysé hoře (dále jen LH24) je eXtrémní vytrvalostní závod, určený pro širokou sportovní veřejnost. Jedná se o 24 hodin trvající extrémní horskou štafetu dvojic společně se sólo závodem jednotlivců, který je vyhlášen jako Zimní M ČR v horském maratonu jednotlivců.

1. VŠEOBECNÉ

Statut a průběh:

Zimní M ČR v horském maratonu jednotlivců 
24 hodin trvající extrémní horská štafetu dvojic


Pořadatel:

SK K2 o.s., Libor Uher, Česká asociace extrémních sportů - ČAES


Datum: 23. ledna 2016 – 24. ledna 2016

Místo a datum akreditace: tělocvična ZŠ Ostravice

Akreditace v pátek 22. ledna od 16:00 do 20:00 hod
Akreditace v sobotu 23. ledna 2016 od 7:00 do 10:00 hod


Kategorie:

Jednotlivci - MUŽI: do 30 LET, 31-40 LET, 41-50 LET, nad 50 LET
Jednotlivci - ŽENY: do 30 LET, 31-40 LET, 41-50 LET, nad 50 LET
Štafety (muži, ženy, mix): do 30 LET, 31-40 LET, 41-50 LET, nad 50 LET


Místo startu: sobota 23. ledna 2016, v 11:00 hodin, areál pily v Ostravici

Vyhlašování: neděle 24. ledna 2016, 13:00 hod, tělocvična Ostravice

Ubytování: hotel Sepetná, hotel Sluníčko, hotel Ondráš

Občerstvení pro závodníky v rámci startovného: prostor před restaurací hotelu Sepetná

Gastrofestival (v případě zakoupení stravenky): restaurace hotelu Sepetná a Sluníčko

 

2. TÝMY A KATEGORIE

2a) Tým je jednotlivec nebo dvojice závodníků, každý účastník musí být starší 18 let 

2b) Dvojice závodníků se člení dle věku, a to do 30 LET, 31-40 LET, 41-50 LET, nad 50 LET. Pro zařazení do kategorie je rozhodující věkový průměr obou závodníků v týmu (např. tým je 50let + 26let = věkový průměr 38 roků; spadají tak do věkové kategorie „31 - 40 LET“.

2c) Kategorie se dále člení podle pohlaví – muži, ženy a v případě štafet také mix

3. STARTOVNÉ

3a) Ceny startovného:

a) 1.vlna registrace - 11.11.2015 až 30.11.2015 - startovné je 695,- Kč za osobu s nárokem na závodní tričko

b) 2.vlna registrace - 1.12.2015 až 31.12.2015 - startovné je 695,- Kč za osobu bez nároku na závodní tričko

c) 3.vlna registrace - 1.1.2016 až 15.1.2016 - startovné je 795,- Kč za osobu bez nároku na závodní tričko

d) Registrace probíhající 22.1.2016 - 23.1.2016 do 8:00 hod - startovné je 895,- Kč za osobu bez nároku na závodní tričko


3b) Závodník po uhrazení startovného má nárok na:

a) závodní tričko, pokud se registroval a startovné uhradil v termínu do 30. 11. 2015

b) ubytování BASIC v den závodu, pokud se registroval s variantou ubytování BASIC (pro variantu ROOM je jako kompenzace zajištěna sleva na ubytování a výhodné podmínky)

c) pitný režim NUTREND

d) teplý čaj

e) dvě polévky na osobu (vývar)

f) parkovné zdarma v areálu pily v Ostravici

g) systém elektronického měření

3c) V případě zásahu vyšší moci, kdy bude pořadatel nucen zrušit start závodu, závod přerušit, zkrátit či předčasně ukončit, se startovné nevrací.



4. REGISTRACE TÝMŮ

POŘADATEL ZÁVODU SI VYHRAZUJE PRÁVO:

- UPRAVIT PODMÍNKY REGISTRACE, POKUD TO BUDE VYŽADOVAT SITUACE

- REGISTRACI UZAVŘÍT NEBO odmítnou registraci závodníka nebo celého týmu z důvodu naplnění kapacity závodu


LIMITY ÚČASTNÍKŮ ZÁVODU ADIDAS 24 HODIN NA LYSÉ HOŘE JSOU:

a) PRO VARIANTU UBYTOVÁNÍ BASIC – 550 osob

b) PRO VARIANTU UBYTOVÁNÍ ROOM – 303 postelí (max. 606 osob)


Do závodu smí nastoupit pouze závodníci registrovaní na oficiálních stránkách závodu www.lh24.cz, kteří mají řádně zaplacené startovné.


4a) Registrace týmů probíhá elektronicky, potvrzením řádně vyplněného registračního formuláře – rezervace účastnického místa. Registrace je uzavřena a platná až po připsání platby na účet pořadatele.

4b) Tým si při registraci vybírá ze základních kategorií: JEDNOLIVEC/ŠTAFETA, VĚK, SLOŽENÍ/POHLAVÍ

4c) Týmu po vyplnění a potvrzení formuláře bude automaticky vypočítána celková cena za registraci, která se skládá z ceny startovného, případně z ceny ubytování a ceny za vstupenku na Gastrofestival. Tato cena mu po potvrzení registrace přijde spolu s variabilním symbolem a číslem účtu pro platbu na e-mail kapitána týmu, který tým registruje.

4d) Registrace se stává platnou až v okamžiku zaplacení startovného, kdy se spáruje variabilní symbol platby s rodným číslem kapitána týmu. (V seznamu registrací pole týmu svítí zeleně a v poslední buňce je zobrazeno ANO)

4e) Lhůta pro zaplacení celkové ceny za registraci v daném období je 5 pracovních dní. V období od 1. 1. 2016 do 15. 1. 2016 je lhůta 3 dny. Pokud se do této doby platba s žádostí o registraci nespáruje, tým se automaticky smaže z databáze a je nutno vyplnit formulář znovu. (když najedete myší na název týmu, objeví se přesné datum a čas žádosti o registraci, od které běží daná lhůta pro zaplacení). Stává se často, že se lidé registrují pouze z hecu a blokují místa opravdovým zájemcům o start v závodě. 

V den závodu se registrace hradí hotově.

4f)
v případě, že nedojde k zaplacení celkové ceny za registrace v dané lhůtě a součástí registrace je varianta ubytování ROOM, pak dojde kromě smazání registrace závodníků také ke zrušení rezervace ubytování na lůžku


ZMĚNY V REGISTRACI:

4g) Kapitáni mají v 1. vlně registrace jeden pokus pro obnovení smazané registrace. Tato možnost však NENÍ GARANTOVÁNA. (například v případě, když dojde ke smazání registrace promeškáním lhůty pro zaplacení a uvolněné místo bude obratem obsazeno jiným závodníkem, přičemž dojde k naplnění limitů účastníků závodu a tedy již nebude jiné místo volné)

4h) Změny v registraci lze provádět:

a) pomocí elektronického formuláře, který umožňuje samoobslužnou změnu NÁZVU TÝMU, JMÉNA ČLENŮ V TÝMU, ZMĚNU VELIKOSTI TRIČKA.

b) změnu složení týmu, tedy přesun z jednotlivce do štafety a opačně lze provádět pomocí změnového formuláře (pouze pro kategorii BASIC) nebo na e-mailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. (BASIC i ROOM)

c) v případě rozšíření týmu z jednotlivce na štafetu (dvojici) bude automaticky generován doplatek za druhého člena dle podmínek registrace

d) Změny velikosti triček lze provádět pouze do 30. 11. 2015. Po tomto datu již není možné tričko objednat ani v případě, že dojde k rozšíření týmu z jednotlivce na dvojici

e) provádět jakékoliv změny mohou týmy až po uhrazení celkové ceny za registraci

f) Všechny změny v registracích může provádět pouze kapitán týmu, na jehož variabilní symbol byla provedena platba (kontrola rodného čísla kapitána týmu). V případě, že se bude měnit kapitán týmu, je tuto změnu nutno řešit s pořadateli na kontaktním e-mailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., stejně jako případné nestandardní situace.

g) Zaplacené startovné se nevrací, dá se pouze směnit, prodat či převést na jiný tým, k čemuž slouží především seznamka LH24.

h) V případě prodeje týmu (registrace v závodě), nový (kupující) tým vytvoří novou registraci. Po obdržení žádosti o platbu startovného musí spolu s kapitánem prodávaného týmu kontaktovat pořadatele na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. a po ověření a provedení přepárování platby se prodávaný tým zruší. V případě, že již bude registrace uzavřena a nebude k dispozici registrační formulář, celý proces prodeje se řeší s pořadateli na uvedeném e-mailu, stejně jako při prodeji týmu, který má rovněž registrovánu variantu ubytování ROOM.

i) V TERMÍNU OD 16. 1 .2016 DO STARTU ZÁVODU JSOU VEŠKERÉ ZMĚNY V REGISTRACÍCH PROVEDENY POUZE PO UHRAZENÍ ADMINISTRAČNÍHO POPLATKU 200,- Kč. Poplatek se bude hradit při akreditaci do závodu hotově. Kapitáni týmů mají dostatek času si promyslet složení svého týmu a případně na to reagovat!



5. UBYTOVÁNÍ

5a) Ubytování během závodu probíhá v prostorách Rekreačního centra Sepetná, Sluníčko a Ondráš. RC jsou přibližně stejně vzdálená od předávací zóny.

5b) Rezervace pokojů zajišťuje pořadatelský tým LH24. Rezervace probíhá jen v rámci registračního formuláře. Rozdělování pokojů provádí výhradně pořadatel závodu.

5c) Závodníci, jednotlivci i týmy, kteří mají ubytování kategorie ROOM, nemohou požadovat nebo si nárokovat ubytování na RC Sepetná a Ondráši. Na RC Sepetná a Ondráš jsou ubytováni nejdříve jednotlivci a pak dvojice. Ubytovací kapacity na Sluníčku jsou určeny výhradně dvojicím (BASIC I ROOM).

5d) Cena ubytování:

a) BASIC – ZDARMA – ubytování ve vyhrazených společných prostorách hotelu Sepetná, Sluníčko, Ondráš (chodby, společenské prostory apod.) V rámci ubytování BASIC má jeden tým garantován prostor 2x1 m.
Vstup doprovodu do ubytovací části – viz. bod podmínky ubytování 5g/a, 5g/b.

b) ROOM – 800,- Kč za 1 postel/1 noc (max. 2 osoby na 1 postel), komfortní ubytování na pokojích hotelu Sepetná, Sluníčko, Ondráš. Základní pravidlo varianty ROOM je 1 TÝM = 1 POSTEL.
Tým si v rámci varianty ubytování ROOM může rezervovat pouze jednu postel s tím, že bude sdílet pokoj s jiným, pořadatelem přiřazeným týmem. Dále si pak může vybrat možnost ubytování na 2 noci (od pátku až do neděle) nebo na 1 noc (ze soboty na neděli)
Vstup doprovodu do ubytovací části – viz. bod podmínky ubytování 5g/a, 5g/b.

5e) Jednotlivec, který si objednal lůžko může využít možnost sdílet své místo s dalším jednotlivcem. Tedy na jednom lůžku můžou být registrováni dva jednotlivci. Jednotlivci A, který si objednal lůžko nebo se na lůžko registroval, přijde po zaplacení startovného kód pro sdílení lůžka, který dá jednotlivci B, který si pod tímto kódem provede registraci.

5f) Bod 5e NEPLATÍ pro ubytování BASIC. V případě ubytování BASIC nemůže jednotlivec svůj prostor sdílet s jiným jednotlivcem.

5g) Podmínky pro ubytování:

a) Každý závodník, který startuje jako jednotlivec, má v rámci startovného nárok na jednoho člena doprovodu, který má přístup do ubytovacích prostor. Tento doprovod je označen a označení se nedá přenášet na jiné členy doprovodu. To platí pro variantu ubytování BASIC i ROOM. Tento bod 5g/a NEPLATÍ pro situaci definovanou v bodě 5e. Tedy pokud se jednotlivec rozhodne sdílet své lůžko (ROOM) s jiným jednotlivcem, pak na doprovod zdarma nebude mít nárok.

b) Do ubytovacích prostor (SLUNÍČKO, SEPETNÁ, ONDRÁŠ) platí zákaz vstupu pro doprovod...(kromě doprovodu popsaném v bodě 5g/a)

c) Prostory pro kategorii BASIC budou bezplatně zpřístupněny v sobotu 23. 1. 2016, v případě, že tým má rezervováno (kategorie ROOM), může se v sobotu 23. 1. ubytovat dle podmínek RC Sepetná a RC Sluníčko. Závodníci mají možnost si rezervovat lůžko už od pátku (tedy 2 noci).

d) Obě kategorie mohou využít možnost přespání z pátku na sobotu. Páteční ubytování BASIC je zpoplatněno 100,- Kč, ROOM pak 150,- Kč za osobu.

e) Závodníci, kteří si rezervovali lůžka (kategorie ROOM) MUSÍ VYKLIDIT POKOJE nejpozději v neděli 24. 1. 2016 do 13:00 hod. Pro jejich zavazadla bude zajištěn prostor, kde si je mohou odložit během vyhlášení vítězů.

f) ZA POKOJ A KLÍČE K POKOJI (ČIPOVÁ KARTA) zodpovídá ten, na jehož jméno byla registrace provedena.

g) ZÁVODNÍK KATEGORIE BASIC NESMÍ VSTOUPIT DO PROSTORU ROOM. Porušení tohoto pravidla znamená pro závodníka BASIC penalizaci v závodě.



6. STRAVOVÁNÍ

6a) Tým si při registraci může objednat vstupenku na Gastrofestival – vstupenku do prostoru Gastrozóny v hotelu Sepetná a Sluníčko, kde je zajištěn RAUT formou švédských stolů. V průběhu závodu bude raut obsahovat: pečivo (rohlíky, chléb, tmavé pečivo), 3 druhy uzenin, 3 druhy sýrů, svačinová polévka, 2 druhy pomazánek, paštiky, tavený sýr, 2 druhy marmelády, Müsli, cornflakes, bílý a ovocný jogurt, sladké pečivo (bábovka, makovec apod.), ovoce, zelenina, ovocné džusy, káva, čaj dle výběru. 

6b) Cena za vstup na Gastrofestival je 365,- Kč a může si ji zakoupit i člen doprovodu.



7. PARKOVÁNÍ

7a) Týmy, které přijedou autem, jsou ve vlastním zájmu povinni si registrovat SPZ v systému pořadatele. Tato registrace slouží k rychlému vyhledání majitele vozu v případě řešení nějakých nestandardních situací (špatně zaparkované auto apod.) Pokud nebude auto registrováno v systému, nebudeme schopni identifikovat majitele, bude tak v případě, kdy bude bránit provozu nebo komplikovat dopravu apod. odtaženo ve spolupráci s policií ČR na náklady majitele.

7b) Parkoviště pro závodníky kategorie BASIC i ROOM je zajištěno v prostoru Pily v Ostravici bez omezení a zdarma. 

 

8. AKREDITACE

8a) Tým dostává u akreditace elektronický čipu pro záznam kontroly u Transformátoru, vrcholové a cílové kontroly. Vratná záloha za čip je 100 Kč.

8b) Tým dostane při akreditaci jedno startovní číslo v případě jednotlivce, dvě startovní čísla v případě dvojice. Vratná záloha za jedno číslo je 200,- Kč.

8c) Pro uhrazení záloh při akreditaci do závodu v pátek 22. 1. 2016 a sobotu 23. 1. 2016 dopoledne je nutné mít k dispozici přesný obnos na osobu a na tým (tedy v případě jednotlivce to bude 300,- /jedno číslo 200 Kč, jeden čip 100 Kč/ , v případě dvojice to bude 500,- /dvě čísla, jeden čip/ ).

VELMI DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ : nebudou akceptovány mince a bankovky v nominální hodnotě 500,- Kč a vyšší!!!!! Akceptovány jsou pouze papírové bankovky v hodnotě 100 a 200,- Kč !! Pořadatel nebude během akreditace rozměňovat peníze! Pokud závodník nebude mít bankovky v požadované hodnotě, nebude mu dokončena akreditace do závodu!!!

GENERÁLNÍ PARTNEŘI

adidas

PARTNEŘI
msk istyle DACIA RENAULT emos gp bateriespewag leki nutrend lesy střešní nosiče Hakr AUTO MOTO PŘIKRYL Sepetná Sluníčko ostravice Sluníčko opavanet caes tiskarnaklein ibs hs web in kct fincentrum shokart HYBAJ

 

KONTAKTNÍ INFORMACE:

REGISTRACE, WEB, INFORMACE - tel. 608 228 227, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.